Tagastus- ja asenduspoliitika
Kvaliteetsete toodete tagastamine
Kvaliteetsete toodete tagastamisel kompenseerime ainult toodete maksumuse. Saatmiskulusid ei kompenseerita. Sama kehtib osalise tagastuse puhul – ka siis saatmiskulusid ei hüvitata.
Toote või kogu tellimuse saab tagastada juhul, kui on täidetud järgmised tingimused:
Toode ja selle originaalpakend peavad olema säilinud algses seisukorras.
Tagastustaotlus peab olema esitatud 14 päeva jooksul alates ostu sooritamisest.
Defektsete toodete asendamine
Teil on võimalus asendada defektne toode samaväärse tootega, mille tellisite, kuid millel esineb defekt.
Toodet peetakse defektseks, kui:
see on visuaalselt katki (nt korpust ei saa käsiraamatu järgi kokku panna või sellel on nähtavaid kahjustusi),
toote värv on defektiga,
valgusmoodul ei tööta.
Asendus saadetakse välja 7 tööpäeva jooksul pärast defektse toote tagastuse laekumist. Teid teavitatakse e-posti teel.
Defektsete toodete tagastamine
Võite tagastada defektse toote ning saada täies mahus hüvitise nii toote kui ka saatmiskulude eest. Osalise tagastuse korral saatmiskulusid ei hüvitata.
Toodet loetakse defektseks, kui see on:
visuaalselt kahjustatud (nt korpus ei ole kokkupandav vastavalt juhistele või sellel on näha kahjustusi),
toote värv on defektiga,
valgusmoodul ei tööta.
Raha tagastatakse 7 tööpäeva jooksul alates tagastatud toote kättesaamisest. Teile saadetakse selle kohta teavitus e-posti teel. Kui raha tagastatakse pangakontole, võib panga töötlemistingimuste tõttu raha laekumine võtta rohkem aega. Täpsema info saamiseks pöörduge oma panga poole.
Kuidas esitada tagastus- või asendustaotlus?
Palun saatke meile järgmine info kontaktivormi kaudu:
Tellimuse number
Toote nimi või number ja kogus
Kehtiv põhjus, miks soovite toodet tagastada või asendada
Anname teile e-posti teel teada edasistest sammudest.